Матеріал для 10 класу юридичної групи (Права і обов'язки народного депутата) (необхідний для вас матеріал виділено жирним шрифтом)
До уваги учнів 9-А і 9-Б класів!
Вашій увазі - матеріал для підготовки ДПА з правознавства (скачать)
Бажаю успіхів!
До уваги учнів 10-А і 10-Б класів!
До вашої уваги атестація з предмету "Правознавство" (Тема 3 "Основи публічного права України")! Тематична атестація з правознавства (скачать)
Скачуємо її, виконуємо її в електронному варіанті, зберігаємо файл:
Наприклад: ТАПравознавство_10-А_Іванов Петро.doc
Потім надсилаємо до 10.04.2015 р. цей файл на мою електронну адресу:
cesar1@i.ua
Роботи перевіряю, тому один у одного не копіюємо!
Зі всіх питань пишіть на пошту, відповім)
Бажаю успіхів!
До уваги учнів 10-А, Б класів
Завдання для тематичного оцінювання з предмету "Права людини":
У більшості країн світу школу відокремлено від церкви, тобто освіта є світською. Але сьогодні, в умовах зростання жорстокості та масової пропаганди насильства, паплюження моральних та духовних цінностей, представники релігійних організацій пропонують урядам країн введення в школах обов'язкового вивчення основ релігійних вчень із метою виховання молодого покоління в духовності, моральності й терпимості.
Чи не суперечить уведення подібних курсів і навчальних предметів праву людини на свободу думки, совісті, релігії? Висловте власну думку: чи можна в такий спосіб подолати зазначені проблеми суспільства. Свою відповідь аргументуйте.
Для учнів 6-А класу
Фільм про Олександра Македонського
Для 9-А,Б класів: Тематичне оцінювання 3 з правознавства
Для учнів 6-А класу:
http://uk.wikipedia.org/wiki/Стародавня_Греція
http://uk.wikipedia.org/wiki/Афіни
http://uk.wikipedia.org/wiki/Спарта
http://uk.wikipedia.org/wiki/Ілоти
http://uk.wikipedia.org/wiki/Агоге
До уваги учнів 10-А і 10-Б класів! Завдання для тематичного оцінювання з предмету "Права людини":
Прочитайте ситуацію і дайте їй власну оцінку, послідовно виконуючи завдання.
Під час виборчої кампанії прибічники однієї з політичних сил на центральній площі міста N розбили намети, на яких майоріли плакати з вимогами переглянути результати виборів міського голови. Протягом тижня кожного ранку, коли люди йшли на роботу, мешканці наметів "вітали" їх грюхотом бляшанок і гучним скандуванням своїх вимог. Стихійне містечко заблокувало рух автомобілів та громадського транспорту в центральній частині міста. А площа, зайнята наметами, вже за три дні перетворилася на смітник.
Більшість мешканців міста N співчувала учасникам акції протесту, а дехто навіть відкрито підтримував їх. Але вже за тижень співчуття і підтримка поступилися місцем роздратуванню, особливо тих, хто проживав і працював у центрі міста.
До міської ради надійшло декілька десятків заяв із вимогами негайно вирішити питання щодо наметового містечка. Після гарячих дебатів депутати ради ухвалили рішення: демонтувати намети і розігнати їх мешканців за допомогою міліції. Вже наступного дня рішення міської ради було втілено в життя. Декілька пікетувальників і міліціонерів дістали незначні травми.
Організатори акції вважають, що такі дії місцевої ради є порушенням прав людини, і мають намір подати петицію до Європейського суду з прав людини.
1. Прочитайте ситуацію і вкажіть, яким саме механізмом захисту прав людини вирішили скористатись учасники акції.
2. Визначте, до яких органів мали б звернутись учасники акції в цій ситуації. Поясніть вашу думку.
3. Уявіть себе на місці організаторів акції. Які способизахисту порушених прав людини на державному і міжнародному рівні ви запропонували б? Опишіть кроки, які слід для цього здійснити.
4. Якби ви були суддею місцевого суду, яке б рішення ви прийняли у разі звернення організаторів акції з позовом щодо порушення конституційного права громадян збиратися мирно, без зброї? Аргументуйте це рішення.
Інтернет-посилання для пошуку додаткової інформації:
Презентація "Міжнародні механізми захисту прав людини"
http://uk.wikipedia.org/wiki/Європейський_суд_з_прав_людини
http://www.echr.coe.int/Pages/home.aspx?p=home (англо- та франкомовний ресурс)
Матеріал для виконання практичної роботи учнями 6-А класу. Будь ласка, переходьте за посиланнями
http://uk.wikipedia.org/wiki/Кімерійці
http://uk.wikipedia.org/wiki/Скіфи
http://uk.wikipedia.org/wiki/Сармати
Матеріал посібника "Кримінальне право для учнів 11-х класів (юридична група)"
Шановний 9-Б! Нагадую про необхідність принести завтра анкети для замовлення свідоцтв про базову середню освіту! Дуже сподіваюся на порозуміння
До уваги учнів 9-А і 9-Б класів!
Вашій увазі - матеріал для підготовки ДПА з правознавства (скачать)
Бажаю успіхів!
До уваги учнів 10-А і 10-Б класів!
До вашої уваги атестація з предмету "Правознавство" (Тема 3 "Основи публічного права України")! Тематична атестація з правознавства (скачать)
Скачуємо її, виконуємо її в електронному варіанті, зберігаємо файл:
Наприклад: ТАПравознавство_10-А_Іванов Петро.doc
Потім надсилаємо до 10.04.2015 р. цей файл на мою електронну адресу:
cesar1@i.ua
Роботи перевіряю, тому один у одного не копіюємо!
Зі всіх питань пишіть на пошту, відповім)
Бажаю успіхів!
До уваги учнів 10-А, Б класів
Завдання для тематичного оцінювання з предмету "Права людини":
У більшості країн світу школу відокремлено від церкви, тобто освіта є світською. Але сьогодні, в умовах зростання жорстокості та масової пропаганди насильства, паплюження моральних та духовних цінностей, представники релігійних організацій пропонують урядам країн введення в школах обов'язкового вивчення основ релігійних вчень із метою виховання молодого покоління в духовності, моральності й терпимості.
Чи не суперечить уведення подібних курсів і навчальних предметів праву людини на свободу думки, совісті, релігії? Висловте власну думку: чи можна в такий спосіб подолати зазначені проблеми суспільства. Свою відповідь аргументуйте.
Для учнів 6-А класу
Фільм про Олександра Македонського
Для 9-А,Б класів: Тематичне оцінювання 3 з правознавства
Для учнів 6-А класу:
http://uk.wikipedia.org/wiki/Стародавня_Греція
http://uk.wikipedia.org/wiki/Афіни
http://uk.wikipedia.org/wiki/Спарта
http://uk.wikipedia.org/wiki/Ілоти
http://uk.wikipedia.org/wiki/Агоге
До уваги учнів 10-А і 10-Б класів! Завдання для тематичного оцінювання з предмету "Права людини":
Прочитайте ситуацію і дайте їй власну оцінку, послідовно виконуючи завдання.
Під час виборчої кампанії прибічники однієї з політичних сил на центральній площі міста N розбили намети, на яких майоріли плакати з вимогами переглянути результати виборів міського голови. Протягом тижня кожного ранку, коли люди йшли на роботу, мешканці наметів "вітали" їх грюхотом бляшанок і гучним скандуванням своїх вимог. Стихійне містечко заблокувало рух автомобілів та громадського транспорту в центральній частині міста. А площа, зайнята наметами, вже за три дні перетворилася на смітник.
Більшість мешканців міста N співчувала учасникам акції протесту, а дехто навіть відкрито підтримував їх. Але вже за тижень співчуття і підтримка поступилися місцем роздратуванню, особливо тих, хто проживав і працював у центрі міста.
До міської ради надійшло декілька десятків заяв із вимогами негайно вирішити питання щодо наметового містечка. Після гарячих дебатів депутати ради ухвалили рішення: демонтувати намети і розігнати їх мешканців за допомогою міліції. Вже наступного дня рішення міської ради було втілено в життя. Декілька пікетувальників і міліціонерів дістали незначні травми.
Організатори акції вважають, що такі дії місцевої ради є порушенням прав людини, і мають намір подати петицію до Європейського суду з прав людини.
1. Прочитайте ситуацію і вкажіть, яким саме механізмом захисту прав людини вирішили скористатись учасники акції.
2. Визначте, до яких органів мали б звернутись учасники акції в цій ситуації. Поясніть вашу думку.
3. Уявіть себе на місці організаторів акції. Які способизахисту порушених прав людини на державному і міжнародному рівні ви запропонували б? Опишіть кроки, які слід для цього здійснити.
4. Якби ви були суддею місцевого суду, яке б рішення ви прийняли у разі звернення організаторів акції з позовом щодо порушення конституційного права громадян збиратися мирно, без зброї? Аргументуйте це рішення.
Інтернет-посилання для пошуку додаткової інформації:
Презентація "Міжнародні механізми захисту прав людини"
http://uk.wikipedia.org/wiki/Європейський_суд_з_прав_людини
http://www.echr.coe.int/Pages/home.aspx?p=home (англо- та франкомовний ресурс)
Матеріал для виконання практичної роботи учнями 6-А класу. Будь ласка, переходьте за посиланнями
http://uk.wikipedia.org/wiki/Кімерійці
http://uk.wikipedia.org/wiki/Скіфи
http://uk.wikipedia.org/wiki/Сармати
Матеріал посібника "Кримінальне право для учнів 11-х класів (юридична група)"
Шановний 9-Б! Нагадую про необхідність принести завтра анкети для замовлення свідоцтв про базову середню освіту! Дуже сподіваюся на порозуміння
Комментариев нет:
Отправить комментарий