Учням

Матеріал  для  10  класу  юридичної  групи  (Права  і  обов'язки  народного  депутата)  (необхідний  для  вас  матеріал  виділено  жирним  шрифтом)


До  уваги  учнів  9-А  і  9-Б  класів!
Вашій  увазі - матеріал  для  підготовки  ДПА  з  правознавства  (скачать)

Бажаю  успіхів!

До  уваги  учнів  10-А  і  10-Б  класів!
До  вашої  уваги  атестація  з  предмету  "Правознавство"  (Тема  3  "Основи  публічного  права  України")!  Тематична  атестація  з  правознавства  (скачать)

Скачуємо  її, виконуємо  її  в  електронному  варіанті, зберігаємо  файл:
Наприклад:              ТАПравознавство_10-А_Іванов  Петро.doc
Потім  надсилаємо  до  10.04.2015  р.  цей  файл  на  мою  електронну  адресу:
cesar1@i.ua
Роботи  перевіряю, тому  один  у  одного  не  копіюємо!
Зі  всіх  питань  пишіть  на  пошту, відповім)
Бажаю  успіхів!



До  уваги  учнів  10-А, Б  класів
Завдання  для  тематичного  оцінювання  з  предмету  "Права  людини":
У  більшості  країн  світу  школу  відокремлено  від  церкви, тобто  освіта  є  світською. Але  сьогодні, в  умовах  зростання  жорстокості  та  масової  пропаганди  насильства, паплюження  моральних  та  духовних  цінностей, представники  релігійних  організацій  пропонують  урядам  країн  введення  в  школах  обов'язкового  вивчення  основ  релігійних  вчень  із  метою  виховання  молодого  покоління  в  духовності, моральності  й  терпимості.
Чи  не  суперечить  уведення  подібних  курсів  і  навчальних  предметів  праву  людини  на  свободу  думки, совісті, релігії? Висловте  власну  думку: чи  можна  в  такий  спосіб  подолати  зазначені  проблеми  суспільства. Свою  відповідь  аргументуйте.


Для  учнів  6-А  класу
Фільм  про  Олександра  Македонського

Для  9-А,Б  класів: Тематичне  оцінювання 3  з  правознавства

Для  учнів  6-А  класу:
http://uk.wikipedia.org/wiki/Стародавня_Греція
http://uk.wikipedia.org/wiki/Афіни
http://uk.wikipedia.org/wiki/Спарта
http://uk.wikipedia.org/wiki/Ілоти
http://uk.wikipedia.org/wiki/Агоге

До  уваги  учнів  10-А  і  10-Б  класів! Завдання  для  тематичного  оцінювання  з  предмету  "Права  людини":
Прочитайте  ситуацію  і  дайте  їй  власну  оцінку, послідовно  виконуючи  завдання.
   Під  час  виборчої  кампанії  прибічники  однієї  з  політичних  сил  на  центральній  площі  міста  N  розбили  намети, на  яких  майоріли  плакати  з  вимогами  переглянути  результати  виборів  міського  голови. Протягом  тижня  кожного  ранку, коли  люди  йшли  на  роботу, мешканці  наметів  "вітали"  їх  грюхотом  бляшанок  і  гучним  скандуванням  своїх  вимог. Стихійне  містечко  заблокувало  рух  автомобілів  та  громадського  транспорту  в  центральній  частині  міста. А  площа, зайнята  наметами, вже  за  три  дні  перетворилася  на  смітник.
   Більшість  мешканців  міста  N  співчувала  учасникам  акції  протесту, а  дехто  навіть  відкрито  підтримував  їх. Але  вже  за  тижень  співчуття  і  підтримка  поступилися  місцем  роздратуванню, особливо  тих, хто  проживав  і  працював  у  центрі  міста.
   До  міської  ради  надійшло  декілька  десятків  заяв  із  вимогами  негайно  вирішити  питання  щодо  наметового  містечка. Після  гарячих  дебатів  депутати  ради  ухвалили  рішення: демонтувати  намети   і  розігнати  їх  мешканців  за  допомогою  міліції. Вже  наступного  дня  рішення  міської  ради  було  втілено  в  життя. Декілька  пікетувальників  і  міліціонерів  дістали  незначні  травми.
   Організатори  акції  вважають, що  такі  дії  місцевої  ради  є  порушенням  прав  людини, і  мають  намір  подати  петицію  до  Європейського  суду  з  прав  людини.
   1. Прочитайте  ситуацію  і  вкажіть, яким  саме  механізмом  захисту  прав  людини  вирішили  скористатись  учасники  акції.
   2. Визначте, до  яких  органів  мали  б  звернутись  учасники  акції  в  цій  ситуації. Поясніть  вашу  думку.
   3. Уявіть  себе  на  місці  організаторів  акції. Які  способизахисту  порушених  прав  людини  на  державному  і  міжнародному  рівні  ви  запропонували  б? Опишіть  кроки, які  слід  для  цього  здійснити.
   4. Якби  ви  були  суддею  місцевого  суду, яке  б  рішення  ви  прийняли  у  разі  звернення  організаторів  акції  з  позовом  щодо  порушення  конституційного  права  громадян  збиратися  мирно, без  зброї? Аргументуйте  це  рішення.
   Інтернет-посилання  для  пошуку  додаткової  інформації:
Презентація  "Міжнародні  механізми  захисту  прав  людини"
http://uk.wikipedia.org/wiki/Європейський_суд_з_прав_людини
http://www.echr.coe.int/Pages/home.aspx?p=home   (англо-  та  франкомовний  ресурс)


Матеріал  для  виконання  практичної  роботи  учнями  6-А  класу. Будь  ласка, переходьте  за  посиланнями
http://uk.wikipedia.org/wiki/Кімерійці
http://uk.wikipedia.org/wiki/Скіфи
http://uk.wikipedia.org/wiki/Сармати



Матеріал  посібника  "Кримінальне  право  для  учнів  11-х  класів  (юридична  група)"



Шановний  9-Б! Нагадую  про  необхідність  принести  завтра  анкети  для  замовлення  свідоцтв  про  базову  середню  освіту! Дуже  сподіваюся  на  порозуміння

Комментариев нет:

Отправить комментарий